tirsdag 14. april 2009

Jeg har vært på tur / I have made a trip


sammen med søsteren min, første gang i livene våre var bare vi to på ferietur sammen. Til Stockholm, der det er mye fint å se.

together with my sister, for the first time in our lives were only the two of us on vacation together. To Stockholm, many nice details to see.




og med regnvær én dag ble det noen timer i Moderna Muséet, med en fin fotoutstilling med tyske Andreas Gursky

and rain one day gave us some hours in Moderna Muséet, with a nice photo exhibition by german Andreas Gursky


neste dag ble det strålende vær

the next day the weather was brilliant

7 kommentarer:

VALKYRIEN sa...

Det hørtes skikkelig trivelig ut, å dra på tur med søsteren. Og Stockholm er jo en slik flott by, mye severdig der! Lenge siden jeg var der, så det er kanskje på tide med en tur! Har venner der også!

Fine bilder! Likte særlig det siste, flotte kontraster!

arne sa...

Fin tur, fin by, det kommer mer..

Anne-Sophie sa...

Å! Så flotte glimt fra turen deres!
Det er vakkert i Stockholm, ja. Har aldri vært der selv, men sett bilder derfra. Og nå fr jeg se dine. :-)
Liker spesielt godt slike detaljer som du viser her bl.annet. Og kumlokkene dine.
Så hyggelig å dra på tur sammen med søsteren din.

Gleder meg til flere bilder fra Stockholm.

arne sa...

Ja, vi hadde det veldig hyggelig.
Du burde ta deg en tur dit, Anne-Sophie.

MumsiMumsan sa...

Koselig å se hva dere så! :)
Gleder meg til resten.
Klem Vibece

Rune sa...

Alltid hyggelig og komme seg på en tur, det var fine bilder Arne, likte utsmykkingene du har fanget, tenk for en jobb det er å lage slikt.

arne sa...

Ja, det kommer litt mer, Vibece.

Ja visst, Rune, det var mange dyktige håndverkere for drøyt hundre år siden (som disse fasadene antakelig er fra).