lørdag 19. september 2009

De hemmelige kodene / the secret codes












hva betyr disse dingsene som fins over alt, på stolper og vegger? Er det noe underjordisk som blir forklart? Og hvor ble det av 009, for ikke å snakke om 007, agenten (men han er kanskje et annet sted i byen)? Under her er det i hvertfall tydeligvis en som har forsvunnet.

what do they mean, these objects we can find everywhere, on posts and walls? Is it something subterranean being explained? And where is 009, and 007, the agent, where did he go? Somewhere else in the city?
Below one has obviously disappeared.

6 kommentarer:

marianne.s sa...

Jeg tror underjordisk er ganske nær sannheten. Hvis du ser på symbolet på den nederste der det står "11" ser det ut som om det er ledninger som møter hverandre. Men er det strøm? Vann? Kloakk? Rørpost? Muldvarpmotorvei?

arne sa...

Et slags t-kryss, altså. Muldvarper i rushtiden, jeg vil ned og ta bilder!

aso sa...

Ler! De greiene der er over alt!
Marianne over her har sikkert rett.
Ha en fin lørdag, Arne!

arne sa...

Fin lørdag til deg også, Anne-Sophie!

Ståle sa...

Ha'kke schnøring på hva de derre greiene måtte bety. Tror det er en hemmelig kode for overjordiske, jeg da. Ikke underjordiske. Sikkert noen med UFOer som kommer og setter dem opp når det er helt mørkt og stille og ikke en sjel i nøærheten. For er det noen som noen gang har sett de derre bli satt opp...?

arne sa...

Nei, ikke jeg i hvertfall. Men de er jo der, så mange steder.. Jeg tror Marianne har et poeng.