lørdag 3. oktober 2009

Tydeligvis ingen tvil / obviously no doubt


likevel tviler jeg litt, for hvem har malt dette statementet i Sofies gate? Se på det svarte hjertet, er ikke det påfallende likt dette under, som er malt på en av håndvaskene på HERREtoalettet i Stenersenmuséet?

still I am not quite sure who has painted this statement in Sofies gate? Look at the black heart, is it not almost exactly like the heart below, and that is painted on one of the lavatories in the MALE wc at the Stenersen Museum of Art?

6 kommentarer:

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Absolutt likheter der ja, men det var jo en klar melding de har kommet med, godt de ikke har bilde av henne også,hehe.

arne sa...

Men det var det med herretoalettet som jeg ikke får til å rime, Rune

VALKYRIEN sa...

Så herlig! Jeg starter dagen med en god latter av dette!
Blir jo lettere forvirret da, når samme hjertet finnes på herretoalettet. Men antagelig er maleren mer forvirret enn jeg..... :)

arne sa...

Det kan jo være to forskjellige malere, da...

Ståle sa...

Kanskje det er en transvestitt som har malt hjertene? Jeg lurer nå litt på hvordan vedkommende maler har kunnet konkludere i sin kåring, jeg... :-)
Har sansen for de mange små detaljene du finner i hverdagen, Arne.

arne sa...

Jeg tenkte også transvestitt, Ståle!