fredag 30. april 2010

Et skjult budskap / a hidden message


vet jeg ikke om det er, jeg har alltid vært opptatt av disse plankeveggene som viser oss disse brokkene av historie (har jo vist det før også), hva betyr denne hanskehånden med fire fingre, har det vært et reinsdyr her?

I do not know if it is. I have allways liked these wooden walls showing small parts of our history (I have showed it before, too). What do this four-fingered fist in a glove mean, has a raindeer been here?


jeg vil helt sikkert vise flere av disse veggene, selv om de sikkert er forbudt. Vi blåser i det!

I will sure show more of these walls, though they might be illegal. We do not care!




3 kommentarer:

Ståle sa...

Så fascinerende :-) Hånskehandenmå da vre en avart av Mikke Mus, vel? En røff tatovert utgave :-)
Har aldri sett på slike vegegr på dette viset, men jeg har en viss mistanke om at du har gjort noe med akkurat det ;-)
God helg!

Anne sa...

Å ja, jeg kjenner nok igjen slike ja Arne. Hver dag går jeg forbi en på vei til jobb, og jeg kaller den bare for `stiftsgården` jeg da :-) og faktisk tror jeg nokjeg har blogget den også. Den optimale plass for Ari Behn når han besøker midt Norge du vet, he he

arne sa...

MC-Mikke? Ja visst, Rune!

Hehe, "stiftsgården". Traff du Ari der forresten, Anne?