søndag 18. juli 2010

Hvem sa at / who said that


bandoneon ikke kan brukes i jazz? Et herlig bevis hørte jeg i foyeren til det nye musikkhuset (fint bygg). Saksofonist Pernille Bévort med kvartett gir her beviset, det låt fint, en liten smakebit her, riktignok større besetning men det gir et inntrykk av hvordan musikken var.

bandoneon not can be used in jazz? A nice example of that I heard in the lobby of the nice new music house in Århus. Pernille Bévort Quartet give the proof, nice music, a little taste here (larger band, but it gives the right impression).




2 kommentarer:

Anonym sa...

Kære Arne. Jeg fandt lige dine billeder her på nettet. Nu er jeg ved at arbejde med min nye hjemmeside lige fort tiden: www.pbevort.dk
På denne side er en masse information selvfølgelig, men jeg har også en side jeg kalder gallery. Er det mon ok med dig hvis jeg lægger det foto op du har taget af mig i aktion - på tenorsaxen fra Musikhuset i Århus ? Og hvilket navn skal jeg skrive som fotograf, hvis det altså er ok ?? MVH Pernille Bévort

arne sa...

Kjære Pernille,

Veldig hyggelig hivs du vi bruke mine bilder på din hjemmeside. Bare skriv: foto Arne Raanaas.

Gleder meg til å se din nye nettside.