mandag 6. august 2012

Herlig søndag langs Akerselva

over ser du vannet du drikker (dvs ikke akkurat det, men ganske nær, her oppe ved Maridalsvannet), og her nede ved Frysja er det herlig badeliv, det gjelder å ta vare på de få sjansene man får denne sommeren
ikke like perfekte forhold for fluefiske, antar jeg, men det er nok bare trening
folk koste seg, både på badeplassene og på stiene, sykkelfantomene er her også, det samme er de som løper (IKKE jogger, det går fortere enn som så)
det går langsommere med meg, jeg har jo med meg kamera og finner jo en blomst i ny og ne

2 kommentarer:

Anne sa...

Likte veldig godt bildet ditt her av rennened vann Arne, ja også ler jeg litt av tekstene dine, du er jo så god til å skrive mann :-)

Taar å de flotteste macrobilder gjør du, skulle ønske jeg var like flink. Men mangler både obektiv og øvelse så langt. Håper på en ny sommer igjen der humla suser....

arne sa...

Tusen takk, Anne:-)