fredag 31. januar 2014

Hvis du er en gammal club7-er

husker du kanskje denne mannen, for ikke å snakke om mannen underjo da, han første er den amerikanske organisten Webster Lewis, som spilte 6 kvelder på rad tidlig, tidlig på 70-tallet. Det resulterte i hans første plate Live at Club7, les hermen hvem er denne altsaksofonisten? Jeg har begynt å grave litt i mine gamle bilder, det må ha vært tidlig 70-tall det ogsåsom dere kanskje skjønner, har jeg fått meg en scanner og har nå startet på en temmelig svær jobb. Det tar nok litt tid å komme igjennom, men det litt morsomt å oppdage bilder og folk jeg helt hadde glemt (at jeg hadde bilder av)

2 kommentarer:

arne sa...

Glemte visst helt å si at du ser Kalle Neumann nest øverst, han fyller 70 år i år, det bør markeres!

arne sa...

Og det er Bobby Greene på den andre altsaksen. Takk, Rio!