søndag 8. juli 2007

I Dronningens Have hører jeg musikk/in The Queen's Garden I hear music

og dette er Paavo fra Sverige

and this is Paavo from Sweden


med to kvinner i spissen her også, Sofia Jernberg, vokal, og Cecilia Persson, piano

two women in front here as well, Sofia Jernberg, vocal, and Cecilia Persson, piano


det var regn da de spilte og dermed var det få folk som fikk oppleve dem

it was raining when they were playing, therefore few people at the lawn


jeg kom seint, fikk bare med meg et kvarters tid, men det var spennede musikk, vel verdt å få med seg hvis de kommer til Oslo en gang (hyggelige var de også, men de fleste liker vel ros..)

I came in late, did only get a quarter of an hour, but it was exciting music, well worth to see if they come to Oslo (they were nice people too, but most people like praise...)



de spilte altså i Dronningens Have (eller Rosenborg Have, siden Rosenborg Slot ligger her). Jeg gikk der i dag også, og da kom sola for første gang i ferien min.

they played in The Queen's Garden (or Rosenborg Garden, because the Rosenborg Castle is here). I walked there today too, and then the sun appeared for the first time in my summer holiday.

I morgen drar jeg vestover mot Vesterhavet (det blåser nok kraftig der nå, tror jeg, men det er fint det også. Det spørs om jeg får nettforbindelse på noen dager nå. Jeg har mer jazz (og noe annet også) fra Kbh på lager. Det kommer mer, Ni hänger med!

Tomorrow I head west to Vesterhavet (I think the wind is pretty hard there now, but it is very nice there. I might not be online for some days. I have more jazz (and something else) form Copenhagen in stock. It is more to come!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi henger med, Arne! Fint å lese om Jazzferien din!

Bård og Øivind

arne sa...

Det var fint, 900 konserter på 10 dager (men jeg var der bare 3 dager), mye musikk!