fredag 25. juli 2008

I dag var det varmt/today it was hot


så det ble en tur til Øyungen igjen, lurt å være der litt tidlig, da er det nesten bare endene og jeg. De unge stokkendene er nesten tamme, og litt ville og gale.

and another trip to Øyungen, smart to be there early, it is only the ducks and me. The young mallards are almost tame, and a little bit wild and crazy.



hjelp meg, hva slags and er dette?

please, help me, what sort of duck is this?



vannet ligger en halv times gange opp fra Skar i Maridalen, noen strå på veien ned igjen. Da jeg kom hjem til Bislett, var det 33 grader i skyggen ved kjøkkenvinduet mitt. Klager jeg? Nei!

the lakes is half an hour walk from Skar in Maridalen, some straws by the way down to the parkingplace. Back to Bislett, there were 33 degrees celsius in the shadow by my kitchen window. Am I complaining? No!

Ingen kommentarer: