tirsdag 14. juli 2009

Her er jeg igjen / here I am again


endelig online, etter noen dager med et elendig gratisnett, eller kanskje det var bare for dårlig signal fram til min computer, som man sier i Danmark. Dermed kommer det en del bloggposter nå på ganske kort tid, både fra Jylland (når er jeg i Skagen, bor på Brøndums!) og København. De første bildene her er fra Nørre Vorupør på Thy (bare et par-tre kilometer nord for Stenbjerg der jeg har pleid å holde til noen dager de siste somrene. De store skyene som dere så et par poster tidligere førte til et litt vanskelig vær, med frisk vind, da ser Vesterhavet sånn ut.

online at last, after a few days with no connection, a bad free wireless net (or only a bad signal to my computer, as they say in Denmark. Therefore I will make a few posts today and tomorrow, both from Jutland (now I am in Skagen, I live at legendary Hotel Brøndum!) and Copenhagen. The first pictures are from Nørre Vorupør in Thy (just a few kilpmetres north of Stenbjerg where I use to live some days in summer the last years). The huge clouds you saw on a previous post led to an unstable weather, with strong wind, Vesterhavet looked like this.



men temperaturen var faktisk ok (men livsfarlig å bade, selvfølgelig)

but the temperature was quite ok (but very dangerous to take a bath, though)

2 kommentarer:

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Det gjør alltid godt når man får et nett som fungerer skikkelig :) Det ser friskt ut med vinden der :)

arne sa...

Det blåste heftig, ja.

Et nett som fungerer når jeg er på tur og har så mye å vise fram, er bra å ha. Har irritert meg mye over "veldig svakt signal" på den gratis trådløse. Nå går jeg på kabel! Så i morgen kommer det mer, også fra København.