tirsdag 11. august 2009

Ja, kanskje? / yes, maybe?

















for se bare her

look here





dette er ganske langt oppe i Uranienborgveien

high up in Uranienborgveien















pila peker nedover gata

the arrow points down the street






















mer informasjon

more information












vi krysser Holtegata der trikken går

we cross Holtegata with the tramway























og opp bakken mot Uranienborg kirke

and up the hill towards Uranienborg Church





















her er svaret!

here is the answer! (I proposed and got "yes"!)

10 kommentarer:

aso sa...

Noe av det herligste jeg har sett på lenge! Takk for at du fulgte hjertet!

MumsiMumsan sa...

:) Så herlig Arne! Må ha vært litt gøy å følge hjertet! :)

Mumseklem fra meg :)

MumsiMumsan sa...

:) Så herlig Arne! Må ha vært litt gøy å følge hjertet! :)

Mumseklem fra meg :)

arne sa...

Jeg ble så glad da jeg fant dem og litt rørt da jeg kom fram til slutten. Må jo si lykke til!

Jeg tok bildene nå på lørdag, har ikke vært der siden, regnet har kanskje vasket det bort.

aso sa...

Tror de trenger alle mulige lykkeønskninger. ;-) Nesten halvparten av ekteskapene som inngås i Oslo ender med skilsmisse.
Hilsen Hun Som Heller Malurt i Begeret.
Ler!!

Dagrun sa...

Å så bra, og så bra at du foreviget og delte.

arne sa...

Takk skal du ha, Dagrun, og velkommen til bloggen min.

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Nei så herlig, her har du også fulgt hjertet ditt Arne. Kan nesten kjenne følelsen av å komme til enden der, en fin opplevelse. Takk for turem og lykke til, til de som sa ja :)

Tone sa...

Fantastisk! Takk for at du delte:-)

arne sa...

Og jeg er veldig glad for at jeg har dere å dele det med!