søndag 9. august 2009

Mens vi venter / while we are waiting


konserten på operataket i kveld med Anthony and the Johnsons, samt Operaorkesteret

for the outdoor concert tonight at the Opera, with Anthony and the Johnsons, and the Norwegian National Opera Orchestra



rigges det til 7500 sitteplasser (dvs disse bildene er fra i går, de er vel forhåpentlig kommet litt lenger nå som jeg skriver dette, lydprøver for eksempel?)

they are rigging for 7500 seatings (well, these pictures are from yesterday, hopefully they have started soundchecks for example now when I am writing this)



og midt oppi dette her må det tas bryllupsbilder, men det går nok bra både med og uten rigging i bakgrunnen.

and in the middle of all this, wedding pictures must be taken, but I am sure that will be ok, with or without rigging in the background.


og om ca 8 timer står Anthony på denne scenen, det blir første gang jeg hører han live, jeg gleder meg!

and in about 8 hours Anthony will stand on this stage, it will be the first time for me to hear him live, I look forward to it!

6 kommentarer:

Anne sa...

Takk for at du viser, takk for at du tar oss med i storbyjungelen. Morsomt!

arne sa...

Mye som skjer her vet du, Anne. Gleder meg til i kveld, selv med ståplass (vi setter oss på marmoren, tenker jeg). Og så er dette starten på Oslo Jazzfestival, som du kanskje har sett, er jeg mer enn gjennomsnittlig opptatt av jazz.

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Håper det ble en fin aften Arne, litt av en jobb når det skal rigges opp til konserter. Mye som skal på plass og fungere optimalt på kort tid. Fine bilder!

arne sa...

Det ble en fin kveld, Rune. Jeg kommer med en liten bloggpost om konserten litt seinere.

Marianne S. sa...

Hei, Arne!
Jeg havnet her via Fr.Martinsen.
Her var det mange fine observasjoner, både fra vår by og andres byer.
Jeg kommer sikkert tilbake senere.

Hilsen din gamle kollega
Marianne

arne sa...

Hei Marianne. Så hyggelig at du har funnet bloggen min, velkommen!