lørdag 5. september 2009

Dette er også Oslo / this is Oslo, too


denne trappa mellom Hermann Foss' gate og Fougstads gate på St.Hanshaugen/Ila. Like ovenfor den mer berømte Ilatrappa, jeg skal komme til den en annen gang.

this steps between Hermann Foss' street and Fougstads street at St.Hanshaugen/Ila. Just above the more famous Ilatrappa, which I will show another time.







jeg syns stein som har vært brukt av mennesker i hundre år bare blir vakrere og vakrere.

I think stone used by man for hundred years becomes more and more beatiful.


6 kommentarer:

Anne sa...

Helt enormt, og det er ikke slikt som lages i dag nei, langt der i fra!! men så er jeg veldig glad i gammel arkitektur også jeg da.
Spennende med nytt også så klart, men..., langt her inne bor nok en liten romantiker ja .-)

Fin lørdag til deg Arne

aso sa...

Så flotte bilder! Akkurat der har jeg ikke vært, og da er det ekstra artig å se derfra.

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Likte utsnittene du viser her, du får det godt fram på en pent måte. Helt enig i det at til mer det blir brukt til flottere blir steinen. Vi former det til.

arne sa...

Jeg hadde heller ikke vært der før, og ble jo glad over å finne en så velbrukt trapp. Romantiker, Anne, det er nok jeg også.

José Ramón sa...

Interesting

Greetings from creativity and imagination photos of Jose Ramon. Greetings

arne sa...

Thank you, José, and welcome to my blog!