mandag 18. august 2014

Jungeltelegrafen+Mela=ganske naturlig

og jeg blir jo ekstra glad når første låt i den direktesendte timen lørdag er Sonny Rollinslåta St.Thomas, perfekt overgang fra jazzfestivalen til Mela med brass og dholtrommerog her introduserer Arne Berg dem som ble mitt høydepunkt i festivalen, det kjempetøffe bosniske bandet Dubioza Kolektiv. I den lille timen Jungeltelegrafen hadde til disposisjon ble det plass til noen minutter med den akustiske utgaven av bandet, med en avsluttende mingling og dans med publikum Jeg kommer tilbake med bilder fra kveldskonserten, jeg har mange bilder å gå igjennom, det ble en sterk opplevelse!det er herlig når vokalisten hopper ned fra scenen for å danse med oss!Holmliarapperen Danny Maroc var også med i radiotimendet var også Samsaya som også spilte seinere, på kveldenher er Jungeltelegrafen fra lørdag. Og jeg kommer tilbake med bilder fra Dubioza Kolektiv. Må jobbe med dem litt først!

Ingen kommentarer: