torsdag 19. juli 2007

Irriterende og unødvendig/irritating and unnecessary


Jeg klarte altså å få parkeringsbot i København (så ikke skiltet som var delvis skjult av blader, selvfølgelig dårlig innskyldning), 510 danske kroner, og den måtte betales innen 12 dager på postkontoret. Og de tok altså IKKE mitt visakort, heldigvis hadde jeg nok kontanter akkurat da. Gebyr for å få lov til å betale skulle de også ha.

Men parkeringsautomat med solcellepanel har de... og der kunne jeg selvfølgelig bruke kortet mitt


I managed to get a parking fine in Copenhagen (did not see the sign which was partially hidden behind some leaves, of cause a bad excuse), 510 DKK, and it had to be payed within 12 days at the post office. And they did not accept my visa-card, luckily I had enough cash (not so common these days...)

But they had parking meters getting energy from the sun....and there I could use my card

Ingen kommentarer: