lørdag 13. mars 2010

Dette er en tagning / this is a take


det står ikke noe om hvor mange tagninger det ble og hvilken film det gjelder. Antakelig var det stuntmannen som skrev dette, relativt vanskelig oppdrag, hm..

do not know how many takes, and which feature film. I suppose the stunt man wrote this, a difficult task, hm...


jeg har vært her i Rosenkrantz gate flere ganger før, jeg vet ikke hva som skal komme her

I have been here in Rosenkrantz gate before, and I do not know what will come here

5 kommentarer:

aso sa...

Altså. Jeg skrev nettopp en kommentar på et innlegg du hadde om gatekunst på Løkka, men begynner å lure. Jeg finner det ikke igjen. Ler!

Jeg gikk en gang i tiden på skole rett ved siden av tagningen du viser bilde av. Forundrer meg ikke om det skal bli parkeringsplass.

arne sa...

Innlegget er der, det, Anne-Sophie, jeg har svart på det også.

Skole i Rosenkrantz gate, den visste jeg ikke om. Jeg tror nok de skal bygge noe her, de har en stor brakkerigg som tar halve gata, og en gravemaskin, det tyder på at det kommer en bygning her. Får nok følge med.

Anne sa...

He he
Litt morsomt også

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Tagning kan nå være mulig, men hvordan i alle dager har de kommet helt opp dit for å sette spor etter seg tro? Håper det blir en bra film :)

Fortsatt fin helg Arne.

arne sa...

Kan noen ha juksa litt med kran??