søndag 19. august 2007

Buss og trikk/bus and tram

på Rådhusplassen, norsk trikk og pakistansk buss og mennesker fra mange andre land også

in front of the Town Hall, norwegian tram and pakistany bus and people from many other countries too


ikke akkurat en ensfarget rød 20-buss dette her

not exactly the one-coloured red no.20 bus this one



han bruker ganske tynn pensel

he uses a very thin brush


og strålende, klare primærfarger, ikke mye blanding her

and brilliant primary colours, no mixing here


men det fins nok dem som vil kalle dette for glorete, jeg syns nok at vi er for forsiktige med farger (meg inkludert, når det gjelder klær har jeg nok mye i forskjellige valører av grått, brunt og svart)

I guess somebody will call it too glaring, but I think we are too afraid to use colours (me included, when I look at my clothes there are lots of nuances of grey, brown and, not at least, black)


Ingen kommentarer: