torsdag 22. november 2007

Bislett stadion

er min nære nabo, når jeg lener meg ut av soveromsvinduet (pass på, ikke for langt ut, jeg bor i 5.etasje), kan jeg se litt av gressmatta

is my neighbour, when I am leaning out of my bedroom window (careful, not too far out, I live on the 4th floor), I can see a little bit of the grass



det kommer nok flere Bislettbilder etter hvert, jeg syns den nye stadion er blitt ganske vellykket (selv om jeg var blant de skeptiske naboene, vi sa til hverandre da den gamle stadion var revet at her skulle det vært en park!)

there will come more pictures of Bislett later, I think the new stadion has become rather successful (though I was amongst the sceptical neighbours, we said to each others when the old stadion was torn down, the open space would have given us a very nice park!)







disse bildene er nesten en måned gamle, jeg tror de trolig er fra årets siste folballkamp


these pictures are almost a month old, probably from the last football match this year

Ingen kommentarer: