søndag 13. april 2008

En spesiell dag/a special day


i går, for det er jo ikke hver dag det åpnes et operahus i byen (selv om dette er Oslo S)

yesterday, because it is not every day an opera house is opened in the town (though this is Oslo S)


men det regnet på formiddagen

but is was raining in the morning


allikevel gikk masse mennesker ut for å se, og kanskje bestille en billett. Jeg var der på befaring, jobbet i går kveld i forbindelse med åpningen på kvelden, blant alle kjendisene som er å oppdrive i landet omtrent (virket sånn på meg i hvertfall)

lots of people went to see the new opera house, and perhaps order a ticket. I was doing some research, worked last night with the opening opera galla concert, amongst all the celebrities in this country (so I felt it anyhow)


moro å oppleve det sånn, er jo ikke akkurat min musikk, men huset er veldig flott både utafor og inni, tøffeste doene jeg har sett i dette landet, for eksempel, bare dra ned og se. Rakk dessverre ikke å ta bilder til bloggen i går kveld, jeg blir så travel når jeg jobber, men kanskje jeg tar en tur ned seinere på fritiden. Da jeg var der på formiddagen, ble folk mektig irritert over at alle operabilletter fram til sommeren er utsolgt (sånn oppfattet i hvertfall jeg det), en mann ble tilbudt billett til en moderne ballett, han ble sint

fun experiencing it like this, it is not excactly my music, but the house very impressive both outside and inside, most elegant wcs I have seen in this country, for example, just go down and check. Sorry I did not have time to take pictures to the blog last night, I was very busy working, maybe I go down there later. When I was there in the morning, people got irritated because all the opera tickets were sold out till the summer (so I understood), a man was offered a ticket to a modern ballet, he got angry

2 kommentarer:

Verónica sa...

Compliments for your blog - you have excellent photos HERE !!!

arne sa...

Mana, thank you very much!