tirsdag 16. september 2008

Hundehjørnet, sist søndag/dogs' corner, last sunday


trenger kanskje ikke så mange kommentarer, men jeg lurer jo litt på hvorfor Elvis (til venstre i bildet) går opp i ekornposisjon, er det for å skaffe seg oversikt?

do maybe not need any commentaries, but I wonder why Elvis (to the left) is doing a squirrel's position, is it to get a nice view?




nå kjenner ikke jeg Elvis personlig, jeg hørte tidlig at noen ropte Elvis og trodde det var en litt større hund, for å si det pent. Men da han skulle hjem sammen med sin matmor, fikk jeg høre navnet hans. Og da vet jeg jo at Elvis lever.

I do not know Elvis personally, I early heard shouts for Elvis and thought he was a little bit bigger dog. But he was leaving for home with his mistress of the house, I heard his name. And thus I know that Elvis lives.

2 kommentarer:

ogjegbare sa...

Kanskje Elvis skulle gjøre seg litt stor? Han har jo halen opp, og det betyr vel at de tøffer seg?

arne sa...

he he, han gjør nok det, men du ser, han ga opp etterhvert. Og han prøvde seg aldri mot de som var mye større enn han selv