fredag 17. april 2009

Hvorfor kan ikke Oslo / why can not Oslo


bygge en skatebinge sånn som denne på Söder i Stockholm?

build a skaters bin like this one at Södermalm in Stockholm?


den ligger i hjertet av Söder, rett ved Medborgarplatsen. Den består av to sånne kløverformede binger og er vel et mål stor, antar jeg. Den ser ut til være ganske slitesterk og lett å vedlikeholde.

it is right in the heart of Söder, close to Medborgarplatsen. There is two clovershaped bins like this and is about 1000 square metres, I guess. It looks like it is rather durable and easy to maintain.


og så er den populær

and it is popular

5 kommentarer:

Anne-Berit sa...

En sånn hadde nok blitt populær flere steder.

arne sa...

Ja visst, helt sikkert.

Anne-Sophie sa...

Beboerne i Gamlebyen har startet med noe lignende her i Oslo. Jeg har kort nevnt det på Gatekunstbloggen min:
http://streetartoslo.wordpress.com/2009/04/14/skateboardparken-i-gamlebyen/

Fartsfylte og fine bilder du viser!

Rune sa...

Det der så veldig flott ut, og jeg antar at støyen blir langt mindre når det er senket ned som dette. For etter hva jeg har sett er det stort sett støy som blir klaget på rundt forbi på slike ting. Men det var et kjempeflott anlegg de hadde laget, og absolutt noe som undommen trenger. Flotte bilder! God helg Arne!

arne sa...

Jeg hadde nok hørt om det men jeg har aldri sett det. Må nok ta meg en tur bort for å se. Ligner jo på den i Stockholm, men mye fin grafitti i tillegg.

Ikke mye bråk fra denne, nei, dessuten ligger den et stykke fra boliger. Burde vært flere både her i byen og andre steder i landet.