søndag 16. august 2009

Jeg har vært på Mela / I have been to Mela


festivalen på Rådhusplassen, og den pakistanske bussen står der i år også, for to år siden viste jeg maleren, i går lørdag var det for vått til å male

festival at Rådhusplassen, and the pakistani bus is present this year too, two years ago I showed you the painter, yesterday it was far too wet to paint

























men det ble for vått for meg, og jeg gikk hjem. Prøver igjen i dag, været ser bra ut og det er mye fin musikk fra begge scenene.

but it was too wet for me, I went home. But I will try again today, nice weather and good music from all the stages.

4 kommentarer:

aso sa...

Å!! Så flotte og fargerike bilder edrfra!
Og så fin du er med skjegg. :-o)

arne sa...

Hehe, takk, har hatt skjegg hele mitt voksne liv. Kommer rett fra Mela nå, jeg lover mye fargerik musikk!

Astri Ulland sa...

Jeg smelter og renner bort sammen med fargene i det nest siste bildet...

Og kumlokket får meg til sans og samling igjen!

Hele serien har gitt meg en solid smakebit av fest og farger som helsen min frarøver meg muligheten for å oppleve i RL.

Takker deg for opplevelsen.

arne sa...

Og tusen takk, Titta, for de ordene!