lørdag 12. juni 2010

Nytt fra Blitz / news from Blitz


det vil si, ny grafitti på rustveggen, sånn så det ut før.

that means new grafitti on the rusty wall, it looked like this earlier.




og et par stensiler som jeg ikke har lagt merke til før

and a couple of stencils I have not seen before



byggingen av hjørnebygget er i full gang, betongsålen er støpt og snart reiser det sjuetasjers bygget seg, sånn skal det se ut.

the building at the corner has startet, and soon the seven-store building will rise, it will look like this.

4 kommentarer:

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Der var det kommet noen nye freshe på plass ja, mye flott av det de får til.

Vet ikke om du husker jeg nevnte for en stund siden at jeg holdt på med himmelgreiene mine, nå er det meste ute, hvis du har lyst til å ta en titt så finner du det her!

Ha en fin søndag Arne.

Anne sa...

Grafitti!! har skrevet det på denne bloggen før, er faktisk kunst og veldig undervurdert det Arne.

arne sa...

Helt enig, Anne. Jeg er spent på hvordan resten av bygget blir, tok med stensilene for de blir nok overmalt etterhvert.

Rune, dette ser spennende ut, må studere skyene nærmere. I dag var det forresten en dramatisk vesthimmel da jeg kjørte hjem fra Vestfold (men stoppet jeg og tok bilder? Neida..)

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Takk for det. ja, skyer er spennende, og det er langt mer å skrive, så det får komme etter hvert,men nå ligger basisen der. Vet du, den fikk jeg med meg på vei hjem i dag, utrolig flott i dag, der var det mye himmel å velge i :)