søndag 23. september 2012

Her er Nacka Forum

Sveriges hippeste band akkurat nå, på Nasjonal Jazzscene i går kveld, sjekk dem her på youtube
med trompetisten Goran Kajfes, en strålende musiker, trommisvikar er danske Kresten Osgood (jeg har jo vist fram ham noen ganger før), alltid morsomt å se hva han finner på
på bass Johan Bertling, på saksofoner og klarinett Jonas Kullhammar (og Osgood med potteplanter, han spilte også blokkfløyte og glass)
om det var bra? Ja visst, både musikalsk og underholdningsmessig (ja, det er Kresten som snikende ullteppe), lekent og tidvis overraskende. Disse bildene er forresten en liten test for min del, alle er tatt fra samme sted, sittende på samme stol under hele konserten med mitt nye kompaktkamera. Måtte finne noe litt mer moderne enn mitt Lumix TZ3 fra 2007 og kjøpte et Canon Powershot S100. Nesten alle disse bildene er med ISO6400, ikke så verst, men jeg tror jeg tar med det store kameraet på neste konsert.
de ga alt, og det gikk som det vel måtte gå, etter ekstranummeret stupte Kresten Osgood framover og tok med seg trommesettet, sånn endte den konserten

1 kommentar:

arne sa...

Jada, Nacka Forum er et kjøpesenter også...