torsdag 4. oktober 2007

Her er de ferske fontenebildene/here are the latest fountainpictures

fra Vigelandsparken, tatt 2. september og skulle inn i bloggen den dagen pcen min ble syk og som jeg lovte skulle komme dagen etter, det tok dessverre mer enn en måned

from the Vigeland Park, taken 2th september meant to enter my blog the day my pc broke down, that is more than a month ago, I'm sorry...



Vigelands sterke menn holder denne vannbollen, jeg husker at jeg, da jeg var liten gutt på besøk med far i hovedstaden, var veldig fascinert av fontenen

I was very fascinated by this fountain and the strong men holding the bowl of water when I was a small kid visiting Oslo with my father, many, many years ago


dramatisk himmel mot vest

dramatic sky in the west


alltid fullt av turister som tar bilde av hverandre ved fontenen (men det ville ikke jeg ta bilde av)

always lots of tourists taking photos of each other with the fountain (but I wouldn't show them)


men tørste fugler derimot

on the other hand thirsty birds

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det siste bildet med kråka var de beste. Men du skulle kanskje skrudd litt (mer?) på fargene. Det ser litt daft ut.

arne sa...

farger? det var jo ingen farger der