onsdag 3. oktober 2007

Nå er jeg tilbake!/I'm back

med et par dråpevåte roser fra sist søndag

with a couple of roses with raindrops from last sunday



sikkert veldig kjedelig og forutsigbart, men jeg syns jo de er ganske fine der de står i Fridtjof Nansens gate langs veien min til Vestre Gravlund. Husker ikke når jeg så den første knoppen der i vår, men de har blomstret for fullt i mange måneder. Og den duften, like du roseduft, så ta deg en tur langs dette bedet.

sure very boring, but I think they are rather nice standing along the pavement i Fridtof Nansens gate on my way to Vestre Gravlund (graveyard). I don't remember how early in spring I saw the first bud, but they have been flowering for many months. And the scent, if you like the scent of roses, take a walk along this bed


har kanskje nevnt det før, men: jeg syns roser er de fineste blomstene!

maybe I have mentioned it before, but: roses are the finest flowers!

Ingen kommentarer: