lørdag 23. mai 2009

For en uke siden / a week ago






















sto de tre japanske kirsebærtrærne på Arbeidersamfunnets plass i full flor, dvs det gjorde nok noen dager før jeg var der (takk for tipset, Vibece), flesteparten av kronbladene på det nye steinbelegget på plassen (fint, forresten)

stood the three japan cherry trees at Arbeidersamfunnets plass in full flower, well, actually that might have been some days earlier, I was too late (thanks anyway, Vibece), most of petals lay on the newly layed stone floor (nice)



dette er rett utenfor inngangen til Sentrum Scene

this is right outside the entrance of Sentrum Scene


og til slutt ender det sånn, fra jord til jord osv...

and it ends like this

8 kommentarer:

MumsiMumsan sa...

:)var helt fantasisk for en uke siden ja, på kvleden mot det hvite underlaget, og opplyst i kveldsmørket :) Men ikke mindre flott når du har vært i aksjon med linsene dine :) Morro du skjønte hvor jeg mente :)

aso sa...

En fin billedserie som viser hvor kort livet kan være. Vakre blomster! Jeg har et slikt tre rett utenfor inngangen min.

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Livet til blomsten kan være kort som Anne Sophie sier her, men du verden så vakkert det er når det står i blomst. Pene bilder Arne.

arne sa...

Takk skal dere ha.

Livet, ja, vi må passe på mens vi har det, det er den eneste sjansen, så vidt jeg vet.

Anne sa...

Noe så fantastisk flott!! Undrer på om de lukter??

arne sa...

Ikke så mye duft av disse. Men nå er det jo fullt med syriner som dufter. Og hegg. Og jasmin, i hvertfall rett rundt hjørnet. Og liljekonvall. En herlig tid, jeg tror jeg sjelden har sett mer kastanjeblomster, og da er det som kjent mye som kan skje..

VALKYRIEN sa...

Det var en fin serie! Og nydelig den samlingen av blomster på bakken! Livet er kort for disse ja - vi får nyte det så lenge det varer!

arne sa...

Takk skal du ha!