onsdag 6. oktober 2010

Det tar sin tid / it sure take some time


å komme i gang med å renovere denne bygården midt i sentrum av Oslo, jeg har vært her før og da var planene klare

to start renovating this block in the very centre of Oslo, I have been here before and the plans seemed to be ok


det virker som det ikke har skjedd noe som helst på snart to år, man skulle tro at gårdeier ville være interessert i å komme i gang (men jeg har hørt at det skal foregå litt spesiell lyssky virksomhet innafor som gir inntekter). I mellomtiden kan jeg glede meg over nye bildemuligheter på veggene her

but nothing seems to have happened for nearly two years, one might believe that the house owner would be interested to start (but I have heard about some shady lucrative business inside giving income). In the meantime I can enjoy the picture possibilities of these walls.




4 kommentarer:

Anne sa...

Alltid morsomt og entre bloggen her å se hva du har funnet langs din vei Arne, overaskelser stadig, og ikke forutsigbare i det hele tatt.

Liker det faktisk, din kreativitet :-)

Kjekk torsdag til deg i hovedstaden.

arne sa...

Jeg skulle jo gjerne ha vist det som er på innsiden her, men det blir vanskelig, antar jeg.

Strålende torsdag til deg også, Anne:-)

tusen sa...

Mye fint du har funnet på dam-nivå!

arne sa...

Dam-nivå? Jeg skjønner ikke helt, tusen.