torsdag 6. januar 2011

Blekksprutflørt på Kuba / octopus flirt at Kuba



det er Tone Emblemsvåg som har dekorert murveggen ved Kuba Vertshus, et hyggelig sted å ta en øl nær elva om sommeren

Tone Emblemsvåg has decorated the wall at Kuba Vertshus, a nice place to enjoy a beer close the river in summer




må si at jeg liker figurene hennes godt, er glad for at det fins mennesker som Tone som gjør byen hyggeligere å leve i

have to say that I like her pictures, Tone is one of the artists who make the city to a nicer place to live


og her er Tone, sånn ser hun ut og under er signaturen hennes

and this is Tone, she looks like this, below her signature

2 kommentarer:

Ståle sa...

Enig med deg, Arne! Veldig glad for at slike folk finnes.
Herlige og glade figurer og former med deilig særpreg.
Jeg trives så godt med de trivelige glimtene du gir fra Oslo. Det gir, for min del, byen et større hjerte :-)

arne sa...

Lillebjørn har jo en sang som heter Byen med det store hjertet, men hører du på teksten, er nok det ganske ironisk ment.

Når det er sagt, er jeg enig med deg, Ståle, at Oslo blir et varmere og bedre sted å bo med kunstnere som Tone og alle de andre som pynter opp i byen. Jeg trives nok aller best øst for elva.

Fint at du liker det, Ståle, du har jo fått meg til oppdage nye steder i Tigerstaden!