fredag 21. januar 2011

Car deco




4 kommentarer:

Ståle sa...

Herlig, Arne! Flott garnityr på bilene her :-) Ser ut som om noen har vært på ferde med melissprayen. Kanskje det er E.H. fra forrige bloggpost?
Her i Trondheim holder vinteren på å reise sin kos. Goodbye and good riddance, sier jeg. Den har vart lenge nok for min del.
God helg til deg!

arne sa...

Har Eivind vært i gata mi? Da kunne han ha kommet opp og vist fram noen triks.

Vinteren på hell? Send det videre nedover, minus 4 akkurat nå (forresten, for en måned siden ville det vært mildvær!), jeg vil gjerne ha vår raskt.

God helg, Ståle!

Ståle sa...

Hei igjen, gode deg!
Vet ikke om du har fått det med deg, men jeg har invitert/utfordra deg igjen inne på bloggen min, se bloggposten 3/52 Sporvogn til besvær :-)

arne sa...

Joda, jeg så invitasjonen hos deg, Ståle (så pent du skriver om bloggen min, takk!). Jeg må se litt på opplegget, som du vet, er jeg svært sjelden med på sånt (litt sært av meg, kansje).

Men veldig hyggelig at du spør.