lørdag 1. januar 2011

Det løsner nå / now it is loosening


i hvertfall her ved Glomma i dag, en fantastisk dag med mildvær, vindstille og strålende sol. Det er virkelig håp for året som har starta, jeg tok ikke bilder av fyrverkeriet i natt, men sånn så det ut for tre år siden akkurat her (jeg står ved det som en gang var Hauge Bruk som lagde teglstein og ser over på Selbakk på den andre sia). Sånn var det for to år sia.

at last here at Glomma today, a fantastic day with mild weather, no wind and brilliant sunshine. It is certainly hope for the new year, I did not take any pictures of the fireworks last night, it looked like this three years ago just here (I stand at the old brick factory Hauge Bruk, looking at Selbakk on the the other side of the river)









5 kommentarer:

Buster N sa...

Hjemme hos meg, jo!

arne sa...

Er det det? Jeg er der ofte, jeg, og jeg så også beverens grådighet på osp og or. Glommastien er fin!

Anne sa...

Godt nyttår Arne!!

Og for en bloggstart, noe så flott et område og fine bilder da gitt, smiler jeg.

tusen sa...

"Så som i et speil"
Mye vakkert,stor ro.
kanskje noe og ønske deg for det nye året..

arne sa...

Det var jo så deilig i går, hadde nesten litt påskefølelse. Vi så gåsunger også!

Ha et fint nytt år, Anne og tusen!